Mnoho začínajících firem se velmi často potýká s nedostatkem svých zákazníků. Tento problém by mohla velmi rychle vyřešit reklama, jenže jen málo takových firem má v rozpočtu dostatek potřebných financí na svou propagaci za pomoci reklamního obsahu. Existuje však spoustu způsobů, jak potencionální zákazníky na svůj e-shop či webové stránky velmi snadno přilákat. My vám poradíme, jak na to.
SEO optimalizace webu
Vlastní webové stránky jsou už dnes nutností pro nově vzniklé i zavedené firmy. Ovšem, jen samotná webová stránka mnohdy nestačí. Pokud máte alespoň nějaké povědomí o internetovém vyhledávání, jistě víte, že můžete jít jeho algoritmu naproti. Chytře zvolená klíčová slova společně s optimalizací webu a pravidelným aktualizacím dokáží mnohdy nevídané. Díky tomu při vyhledávání bude váš web patřit mezi první odkazy, které jsou uživatelům internetu doporučovány. Seo on-line je v případě hledání nových zákazníků tou správnou volbou. Pokud v tomto ohledu trochu tápete, není nic snazšího, než se svěřit do rukou SEO specialistovi.
PPC reklamy
PPC https://www.seoconsult.cz/co-je-ppc-reklama je forma reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamního obsahu na internet, ale až za jednotlivé prokliky na reklamní inzerát. I z tohoto důvodu se jedná o efektivní způsob propagace, který dokáže zacílit na konkrétní skupinu lidí za pomoci klíčových slov. Inzerent si navíc může sám navolit, kolik je ochoten do své propagace investovat. A už po několika minutách od spuštění, je možné pozorovat úspěch reklamy. Ppc reklamy se tak vyplatí právě pro začínající firmy, které mnohdy šponuje nízký rozpočet.
Mezi nejznámější PPC systémy patří celosvětově uznávaný Google Ads, u nás je to pak Sklik od Seznamu.cz. Mezi PPC systémy však můžeme zařadit i Facebook, Instagram, Spotify, nebo třeba LinkedIn.