Znáte pořekadlo, že máme jen jedinou příležitost udělat první dojem? A to je přece hodně důležité, aby ten první dojem, který vzbudíme, byl co nejlepší. Zejména tehdy, když o něco jde. A víme my, kdy o něco půjde či ne vždy předem? Nevíme. Proto je lepší, aby byl člověk vždy připraven udělat právě ten nejlepší dojem. A to samé platí, jedná-li se o firmu. Pokud je náš první dojem při kontaktu s některou firmou nepříjemný, dost možná ani jejích služeb nevyužijeme. Jak však zařídit, aby první dojem byl ten nejlepší? Nebojte se, je to jednoduché, rozhodně se nejedná o přetvářku či vytváření falešné image. Stačí být jen dobře připraven.
Moderní vybavení
Pokud jde o první dojem z Vaší osoby, důležité jsou drobné maličkosti, mezi které patří třeba čisté boty či pěkně vyžehlené šaty. A pokud jde o kontakt s firmou? Představme si třeba, že někam zavoláme a během hovoru bude ve sluchátku chrčet, přepojení na požadovanou osobu se povede až na potřetí a na konec se hovor ještě přeruší. Jaký to ve Vás vzbudí dojem? Asi již nebudete mít chuť tam volat. Naproti tomu, pokud ani ve Vaší firmě nechybí moderní telekomunikační technika, můžete si být jisti, že telefonní hovory k Vám budou příjemným zážitkem pro volající, první dojem bude jen ten nejlepší a zákazník jistě rád zavolá znovu.